U predivnoj atmosferi sunčanog rujanskog jutra, na rooftop pool-u hotela Zonar, wellbeing brend Materia predstavio je najnoviji proizvod – Blue Moon koji će uskoro biti na tržištu. Riječ je o prahu cvijeta leptirastog graška (Butterfly Pea Flower Powder) poznatom po svojoj intenzivnoj prirodnoj plavoj boji te iznimnim benefitima za tijelo i um. Može se koristiti na razne načine, a na eventu odabrani uzvanici su uživali u toploj i iced latte varijanti.
Blue Moon – prirodni prah s benefitima za tijelo i um
Osim što očarava svojim atraktivnim izgledom, ovaj napitak nudi i niz pozitivnih učinaka: prirodno je bogat antioksidansima koji doprinose jačanju imuniteta, poboljšava blistavost kože i pomaže u balansu hormona. Zahvaljujući umirujućem učinku, ovaj čudesni prah također pomaže u smanjenju stresa i podržava osjećaj unutarnje ravnoteže, čime se savršeno uklapa u Materia filozofiju svjesnog i zdravog življenja. Radi jednostavnijeg izgovora i identične pripreme ovom prahu globalno tepaju - Blue Matcha, iako to naravno nije matcha nego prah biljke Clitoria Teranea koja raste na Tajlandu, otkuda dolazi i ovaj proizvod.
„Jako smo sretni što smo na tržište doveli ovaj divan proizvod. Ja sam ga prvi put probala na Tajlandu prije skoro deset godina i jako me zaintrigirao - tamo ga ljudi piju za dugovječnost, za kožu, za kosu, protiv sijedih itd. Obiluje antioksidansima, pogotovo antocijaninom, koji mu daje tu divnu boju i koji nam pomaže u borbi protiv oštećenja stanica, dobar je za mozak, a nema kofeina pa se može konzumirati i navečer prije spavanja“.
izjavila je Maja Blažević, osnivačica Materie.

La Prairie partner ekskluzivnog predstavljanja
Partner eventa bio je La Prairie, luksuzna švicarska skincare kuća, sinonim za kvalitetu i inovacije, koja je predstavila Skin Caviar kolekciju: Skin Caviar Ritual s fokusom na Essence in Lotion, Hydro Emulsion & Mist. Osmisljeni ritual idealan je skin minimalizam za tople dane, lagane teksture, hidratiziranu i blistavu kožu.
Atmosfera rooftop eventa uz glazbu i lifestyle goste
Predstavljanje je okupilo uzvanike iz svijeta lifestylea i medija, a atmosferu je dodatno oplemenila poznata hrvatska harfistica Doris Karamatić, koja je svojim izvedbama unijela dašak elegancije i umjetničke energije.

Uz sunce, glazbu i inovativne napitke, druženje na rooftop bazenu hotela Zonar pružilo je idealnu kulisu za lansiranje novog proizvoda kojim Materia nastavlja učvršćivati svoju poziciju vodećeg wellbeing brenda u Hrvatskoj.
Izvor naslovne fotografije: Prosper Filipović










