MENU

Novi ljetni trend - rublje koje miriši bolje od parfema

Autor: Mamager Objavljeno: 1. kolovoza 2025.

Novi beauty trend ovog se ljeta ne skriva u bočici, nego u ormaru.

Autor: Mamager Objavljeno: 1. kolovoza 2025.

Ako ste primijetili da vam netko u prolazu miriši savršeno, ali ne možete točno definirati koji je parfem u pitanju – Sol de Janeiro, Molecule No. 1. ili neki drugi, od dobro poznatih favorita - niste jedini

Novi beauty trend ljeta: Miris koji dolazi iz ormara, a ne iz bočice

Zaboravite klasične parfeme – ove sezone osobni miris dolazi iz vašeg rublja. A naš favorit sezone je Ornel, koji ove godine ne prati trendove, nego ih stvara.

Izvor: Ornel

Sve više ljudi traži suptilne, ali postojane mirisne tragove koji nisu vezani isključivo uz parfemske bočice. Upravo tu nastupa nova era lifestyle proizvoda koji podižu svakodnevne rituale na višu razinu.

Gourmetski vs. svježi mirisi: Dvije dominantne parfemske estetike

U beauty svijetu trenutačno dominiraju dvije jasne parfemske estetike: gourmet note i čista svježina.

Gourmet note su tople, bogate, senzualne – najčešće uključuju note vanilije, karamele, bijelog cvijeća ili orašaste arome. Njih volimo jer podsjećaju na mekoću, intimu i cozy luksuz.

Kod mirisa s čistim potpisom, riječ je o prozračnim, elegantnim i modernim notama koje odišu svježinom bez agresivnosti. Oni su miris urednog ormara, jutarnjeg svjetla i one bijele košulje koju volite nositi i kad ne morate nikamo.

Revolucija osobnog mirisa: Od parfema do rublja

Zahvaljujući promjenama u beauty i lifestyle navikama, pozornost se sve više usmjerava na mirise koji ne dolaze iz klasičnih parfemskih bočica. Nova parfemska linija Ornela donosi upravo to – mirise koji se vežu uz odjeću, prostor i svakodnevne rituale.

Izvor: Ornel

Brend poznat po dugoj tradiciji njege tkanine sada je otišao korak dalje i predstavio dva proizvoda koji mirisom konkuriraju poznatim parfemima.

Ornel Wish i Ornel No.1: Više od omekšivača

"Sve više žena danas želi unijeti posebne mirise u svakodnevicu i to ne samo kroz parfem koji nanesu, nego kroz tkanine koje nose, prostor u kojem žive i detalje koji stvaraju atmosferu. To je bio naš cilj s novom parfemskom linijom Ornela – ponuditi proizvode koji su funkcionalni, ali i emocionalno snažni."
– Sanja Lučić, brand managerica, Saponia d.o.o.

Ornel Wish miriši kao luksuzni parfem za večernji izlazak: topao, elegantan, praćen gourmet notama. Podsjeća na spoj bijelog cvijeća, vanilije i mekih drvenastih tonova – poput mirisa koji nosite na sebi, ali ostaje i kad vas više nema.

Izvor: Ornel

Ornel No.1 je njegov sofisticirani kontrast – svjež, prozračan i savršen za svaki dan. Ima karakter, ali ne dominira; prisutan je, ali nenametljiv. Savršen za žene koje vole miris čistoće, ali žele da traje dulje od trenutka kad izvadite rublje iz perilice.

Osobni miris kao produžetak stila

Oba proizvoda dio su Ornelove parfemske linije, koja odgovara na rastući trend personaliziranog mirisa i podiže svakodnevnu rutinu na razinu beauty rituala. Rublje više nije samo čisto — ono je vaš novi parfemski komad.

Izvor naslove fotografije: Ornel

#MIRIS #ORNEL #LJETO #OMEKŠIVAČ

Preporučeni sadržaj