Pripadnici generacije Z i milenijalci u Hrvatskoj žele nastaviti istraživati svijet, ali uz pažljivo planiranje budžeta – pokazuje novo istraživanje Booking.com-a.
Podaci pokazuju da budžet ostaje ključna briga mladih putnika, točnije: 64 % generacije Z i 59 % milenijalaca planira biti štedljivije, dok 77 % i 79 % njih budžet pomno planira kako bi putovanja i dalje bila ostvariva.

Tehnologija kao pomoćnik
Digitalni alati olakšavaju putovanja unutar budžeta. Mladi koriste aplikacije za usporedbu cijena (68 % Gen Z i 60 % milenijalaca) te prate programe vjernosti (56 % i 51 %). Više od polovice spremno je putovati van sezone ili birati dulje rute radi uštede, a gotovo polovica ih se odlučuje i za last-minute aranžmane u potrazi za povoljnim ponudama.
Troškovi na odredištu
Planiranje se nastavlja i nakon rezervacije. Ulaznice za turiste i turističke takse značajno utječu na odluke: 51 % Gen Z i 50 % milenijalaca razmislilo bi dvaput kada bi se uvele ulaznice, dok je 60 % i 55 % osjetljivo na povećane takse. Mladi se prilagođavaju biranjem povoljnijih destinacija (50 % i 47 %), smanjenjem aktivnosti i odlazaka u restorane (20 % i 35 %), ali i ranijim rezervacijama – 19 % Gen Z i 12 % milenijalaca planira putovanja unaprijed radi boljih cijena.

Destinacije koje nude dobru vrijednost
S obzirom na važnost budžeta, povoljne destinacije zauzimaju vrh popisa želja. Booking.com predlaže dvije europske lokacije koje nude bogate doživljaje po pristupačnim cijenama:
- Sunny Beach, Bugarska – najveća turistička destinacija u zemlji s dugom pješčanom plažom, starim gradom Nessebarom (UNESCO) i nezaboravnim katamaranskim krstarenjem u zalazak sunca.
- Algarve, Portugal – regija poznata po suncu, plažama, ribarskim selima i špilji Benagil, idealna za surfere, planinare i ljubitelje portugalske kuhinje.

Za povoljan i udoban smještaj, Booking.com preporučuje Harmony Suites Monte Carlo u Sunny Beachu te Hostel Conii & Suites Algarve uz plažu u Portugalu.
Izvor naslovne fotografije: Booking.com










