Addiko banka je nedavno proslavila uspjeh svojih zaposlenika i poslovnica kroz nagrade temeljene na ocjenama svojih klijenata. U sklopu anketa provedenih tijekom 2024. godine, klijenti su ocjenjivali korisničko iskustvo, te odabrali najbolje poslovnice i bankare, koji su se istaknuli predanošću i angažmanom.
Najbolja poslovnica prema izboru klijenata bila je poslovnica u Našicama. Povodom ove nagrade, zaposlenici su odlučili donirati 2.000 eura udruzi „Prijateljstvo” iz Feričanaca, koja se bavi radom s mladima i djecom s teškoćama u razvoju. Ova donacija simbolizira predanost Addiko banke ne samo u financijskom sektoru, već i u zajednici u kojoj posluje.

„Drago mi je kada klijenti prepoznaju entuzijazam i dobru volju naših netipičnih bankara, a još mi je draže što smo dobili priliku nagradu podijeliti s udrugom Prijateljstvo i dodatno motivirati naš tim. Naš svakodnevni cilj je pomoći i dati podršku cijenjenim klijentima te pokazati da se iza niza brojki, iznosa i postotaka nalazi ljudsko lice koje je tu za svakoga tko prođe kroz vrata naše poslovnice“, izjavio je Andrej Denisov, voditelj poslovnice u Našicama.
Titulu najbolje bankarice Addiko banke u 2024. godini prema ocjenama klijenata odnijela je Kornelija Novoselić iz poslovnice u Belom Manastiru i tim povodom izjavila sljedeće:
„Zdrava radna sredina je razlog zašto sam i ja pojedinačno uspješna. Kolegice u poslovnici mi jasno daju do znanja da me bezrezervno podržavaju i ta je podrška bila presudna. Sama nagrada mi puno znači, posebice jer dolazi od naših klijenata za koje smo uvijek tu“
Kornelija je prepoznata po svojoj predanosti te dostupnosti za pomoć i savjete, što su klijenti nagradili najboljim ocjenama.
Zadovoljan klijent belomanastirske poslovnice, Goran Đaković, nagrađen je s 250 eura kao simboličnom zahvalom za sudjelovanje u ocjenjivanju. Addiko banka već treću godinu zaredom, putem anketa, uključuje klijente u proces unapređivanja svojih poslovnih procesa i podizanja razine zadovoljstva i dobrog iskustva u poslovnicama.
Ove nagrade ne samo da prepoznaju izvrsnost svojih zaposlenika, već također odražavaju predanost banke u pružanju visokokvalitetne usluge i povezivanju s lokalnim zajednicama.

„Izuzetno smo ponosni na naše zaposlenike koji su pokazali vrhunsku profesionalnost i predanost radu. Nagrade su način da im zahvalimo i potaknemo ih da nastave s izvrsnošću u svakodnevnom radu. U isto vrijeme, donacijom udruzi „Prijateljstvo” želimo dati doprinos zajednici u kojoj poslujemo jer vjernost klijenata ne dolazi samo od financijskih proizvoda, već i od naše povezanosti s ljudima i njihovim potrebama“, izjavio je Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima Addiko banke.
Addiko Banka uistinu odražava visok standard u poslovanju, i to radeći intenzivno na odnosu banke s njezinim klijentima i zajednicama u kojima djeluje.
Izvor naslovne fotografije: Addiko Banka