“U mojim cipelama” nalaze se dva brenda: Mamager, digitalna platforma posvećena female leadershipu i Vell Centar, prostor u kojem se znanje, iskustvo i pristup fizioterapiji susreću s modernim potrebama klijenata. Ali ni najbolji projekt ne može do ljudi ako o njemu ne pričaš onako kako oni žele slušati.
Zato sam ulovila priliku na Danima komunikacija i odlučila porazgovarati s dvojicom predstavnika novih generacija, Dariom Marčacem i Adrianom Krajcarom – i pitala ih bez filtera što da radim sa svojim sadržajem?
Dario Marčac je pionir TikTok marketinga u regiji i osnivač Crewa, najveće zajednice TikTok kreatora u regiji koja okuplja više od 70 kreatora sadržaja. S više od 500.000 pratitelja na TikToku i preko 650.000 na Instagramu, Dario pomaže mnogim brendovima i kreatorima da izgrade uspješne profile.
Adrian Krajcar je hrvatski kreator sadržaja koji je na TikToku prikupio preko 1,5 milijuna pratitelja, a na Instagramu više od 150.000. Poznat je po svojim humorističnim skečevima koji često igraju na stereotipe i ističu smiješne aspekte svakodnevnog života u Hrvatskoj i regiji.
Što su mi savjetovali ljudi koji žive i dišu društvene mreže i što kaže next gen o mom biznisu, saznajte u nastavku.

Prvo pravilo: Brendiraj sebe, ne samo projekt
Dario Marčac, osnivač agencije Crew i autor viralnih kampanja koje imaju više pregleda nego što možemo zamisliti, odmah je pogodio “u sridu”:
"Već si krenula u super smjeru, a to je da gradiš brend od sebe. Kad izgradiš osobni brend, onda sve drugo ide lakše – možeš promovirati i Mamager i Vell, ali ljudi će to pratiti jer prate tebe."
Dakle, nije stvar u još jednoj objavi na Instagramu s inspirativnim citatom. Stvar je u autentičnom nastupu, u tome da pričaš o onome što radiš, kako razmišljaš, što si pogriješila, što si naučila. Ljudi više ne kupuju proizvode – kupujemo ljude. Njihovu iskrenost, njihove vrijednosti, njihovu svakodnevicu.

Drugo pravilo: Prije nego što kreneš – istraži
Adrian Krajcar, content kreator i genijalac s kamerom u ruci i savršenim osjećajem za trendove, poručio mi je nešto što mnogi zaboravljaju, a to je da ne smijemo zaboraviti research.
I morat ću se složiti. Istina je – mi, poduzetnici, često radimo iz glave i uz svoje ideje, ali digitalni svijet ne prašta neinformiranost. Ako ne znaš kako se tvoja publika ponaša na društvenim mrežama, promašit ćeš i najbolju poruku. Adrian me podsjetio da dobar sadržaj nije slučajnost, nego on je rezultat promišljenog planiranja, eksperimentiranja i stalnog praćenja onoga što rezonira.
Treće pravilo: Testiraj, testiraj, testiraj
Pitanje koje me možda najviše mučilo bilo je: “Kako uopće znati koji smjer je pravi? Kako ostati fokusiran kad si istovremeno zatrpan s tisuću digitalnih impulsa svaki dan?”
Adrianov odgovor bio je kratak, jasan i brutalno realan:
“Sve je stvar testiranja. Moraš znati što ti je cilj i onda isprobavati dok ne vidiš što pali.”
I da, znam – nitko od nas nema vremena za “isprobavanje”. Ali, u digitalnom svijetu, upravo to testiranje je jedini način da pronađeš autentični ton, publiku i format koji funkcionira. Nema prečaca. Samo svjesno isprobavanje i prilagodba.

Što sam naučila?
Ponekad, najbolji savjeti dolaze od onih koji ne dijele tvoju generaciju, tvoj način poslovanja ili tvoje vrijednosti, ali znaju pričati jezikom publike. Dario i Adrian istaknuli su da sadržaj nije samo dodatak biznisu – on je srce brenda. I da jedino kroz autentičnost, istraživanje i konstantno prilagođavanje, moj glas – i glas mojih projekata – može postati nešto što ljudi stvarno žele čuti.
Zato, ako imate biznis i još uvijek mislite da TikTok nije za vas, da je LinkedIn dosadan ili da ljudi ne žele gledati “još jednu mamu koja priča o balansu”, možda je vrijeme da i vi pitate next gen što oni misle o vašem brendu.
I pripremite se na odgovore koji će vas prodrmati – baš onako kako treba.
Izvor naslovne fotografije: Mamager