MENU

Tko sve podržava događaj koji nas je natjerao da progovorimo?

Autor: Mamager Objavljeno: 30. lipnja 2025.

Dok smo mi pričali, oni su slušali. Dok smo otvarali teške teme, oni su rekli – evo nas, uz vas smo. Ovo su brendovi koji nisu pobjegli od nelagode.

Autor: Mamager Objavljeno: 30. lipnja 2025.

Postoji mjesto gdje se ipak glasno priča o stvarima o kojima drugi još uvijek šapuću. I to bez filtera, bez dizanja obrva i bez Jesi li sigurna da o tome želiš javno?. Taj je prostor nastao u trenutku kad je nekolicina mamagera (i tatagera) odlučila razvući tepih pod kojim već generacijama skupljamo tabu teme. Mentalno zdravlje, žensko tijelo, trauma, odnosi, tuga, šutnja – sve ono što nas zapravo oblikuje, a rijetko se vidi na van.

Naziv izložbe i panela “(Ne) želim znati: Ispod tepiha nije slučajan. Jer svi znamo onaj osjećaj: vidiš da nešto nije u redu, ali nastaviš. Jer posao. Jer djeca. Jer sad nije trenutak. I tako prođu dani. Mjeseci. Godine.

Ali istina je da tepih puca po šavovima. I da smo umorne. Od šutnje, od boli, od stalnog biranja riječi kako ne bismo bile “preemotivne”, “drama queen”, “neprofesionalne”…

Izvor: Mamager

U tome ključnu ulogu imaju organizacije poput udruge HUHIV, koja se već godinama bori protiv stigme i diskriminacije povezane s HIV-om, spolnim i reproduktivnim zdravljem te mentalnim zdravljem. Kroz savjetovanja, edukacije, probirna testiranja na spolno prenosive infekcije (SPI) i rad s ranjivim skupinama, mladima i širom zajednicom, HUHIV kontinuirano pruža podršku osobama koje svakodnevno žive s osjećajem srama, izolacije ili straha od odbacivanja. 

Izvor: Mamager

Možda je vrijeme da i ti podigneš vlastiti tepih?

Ne moraš to napraviti javno. Ne moraš to podijeliti na Instagramu. Možda to znači razgovor s terapeutkinjom. Možda znači da napokon kažeš prijateljici kako si zapravo. Možda napišeš. Možda plačeš. Sve je ok – sve dok to radiš svjesno, svojevoljno i za sebe. Tvoje emocije zaslužuju više.

Ovaj panel i izložba zato nisu zaokružena priča. Oni su početak, putokaz i podsjetnik da se život ne živi samo u checklistama, u projektima i dobrim namjerama. Živi se u hrabrosti da osjetiš, pitaš, priznaš.

Izvor: Mamager

Događaj (ali i brendovi) koji te neće ostaviti ravnodušnim

Biti iskren, ranjiv i otvoren u društvu koje još uvijek uči slušati, nije nimalo lak zadatak. No, kao i u svemu, snaga se ne pronalazi u individualizmu, nego u zajednici. Zato veliko hvala svima koji su stali uz ovu našu priču i pomogli da se teme koje (pre)često guramo pod tepih napokon izgovore naglas.

Izvor: Mamager

Bez njih, ovaj događaj ne bi imao ni dušu ni okus, ni miris ni udobnost.

To su naši sponzori, Philips One Blade Intimate i Cedevita Budi DOBRO. Budi CE., edukativna platforma koja je nastala s ciljem stvaranja dobrog unutarnjeg osjećaja, ali i svi ostali koji su nas podržali.

Izvor: Mamager

Philips One Blade Intimate – jer intima nije tabu

Kada govorimo o zdravlju i dobrobiti, ne možemo zaobići Philips – brend koji svakodnevnu rutinu pretvara u ritual koji nije tabu. Njihovi proizvodi nisu samo kućanski aparati, nego i alati koji pojednostavljuju život, štede vrijeme i podižu kvalitetu svakodnevice. U priči o ravnoteži, autentičnosti i zdravim granicama, Philips je jedan od onih pouzdanih partnera koji tiho, ali snažno stoji iza svakog mamagera (ali i tatagera).

Kao što njeguješ lice, kosu ili nokte, tako možeš (i trebaš) njegovati i intimne dijelove tijela. Ne zato što „moraš“, nego zato što možeš. A kada već odlučiš uložiti nekoliko minuta u rutinu intimne njege, zašto to ne bi bilo s uređajem koji je osmišljen upravo za to?

Izvor: Mamager

Cedevita – vitaminizirana podrška kad ti najviše treba

Budi DOBRO. Budi CE. je edukativna platforma posvećena poticanju ljudi svih generacija da brinu o svom mentalnom zdravlju, budu pokretači pozitivnih promjena i lakše se nose s izazovima svakodnevice – kako bi jednostavno bili dobro.

Platforma pruža prostor za edukaciju, dijalog i stvarnu podršku, u suradnji s organizacijama i stručnjacima koji već godinama predano rade na unapređenju mentalnog zdravlja i društvene dobrobiti.

Izvor: Mamager

Flora Dalmatica Gin – za večeri kad istina lakše klizi niz grlo

Ovaj craft gin s dalmatinskim potpisom savršen je suputnik uz razgovore koji idu ispod površine. Flora Dalmatica ne traži etiketu, baš kao i žene koje su sudjelovale u ovoj priči. Autentičan, lokalno ukorijenjen i s dozom hrabrosti – ma baš kako volimo.

Izvor: Mamager

Podravka – toplo iznutra i izvana

Jer ništa ne pruža osjećaj doma kao okus omiljenog jela. Podravka je bila i ostala brend koji razumije kako nas hrana povezuje, iscjeljuje i hrani na razinama koje nadilaze kalorije. Uz njihovu podršku, na ovom smo događaju mogli nahraniti tijelo, ali i dušu.

Izvor: Mamager

Libresse – jer šutnja više nije opcija

Libresse kao brend higijenskih uložaka ujedno postaje i pokretač razgovora o temama koje su predugo bile tabu. Krvarenje, bol, neugoda – da, to je sve stvarni život. I da, o tome se treba pričati. Uz Libresse, dobili smo još jedan glas koji jasno kaže: tvoje tijelo nije sramota.

Izvor: Mamager

Chilly – tvoja intima zaslužuje nježnost

U svakodnevnim izazovima često zaboravljamo na najosjetljivije dijelove sebe – doslovno i metaforički. Zato je Chilly važan saveznik. Njihovi proizvodi podsjećaju da je nježnost prema sebi važan oblik samopoštovanja i da se intima njeguje pažljivo, svjesno i s ljubavlju.

Izvor: Mamager

Durex – jer otvoreni razgovori počinju u spavaćoj sobi

Kad pričamo o seksualnosti, granicama i zadovoljstvu, Durex je jedan od rijetkih brendova koji to radi bez tabua. Njihova podrška ovom projektu jasna je poruka: edukacija, razgovor i sigurnost nisu luksuz, već pravo svakoga. Seksualnost nije prljava riječ, a Durex to jako dobro zna.

Izvor: Mamager

Placa catering – hrana koja grli

Nema iskrenih razgovora bez dobre hrane, to svi znamo. Placa catering donio je upravo ono što treba svakom događaju ovakvog karaktera: okuse koji ne odvlače pažnju, već je pojačavaju. Autentično, promišljeno i sa srcem. Ako se nas pita - ravno u sridu!

View this post on Instagram

A post shared by Placa Catering (@placa.catering)

Mi znamo da hrabrost nikad nije solo igra. Znamo i da promjena nije samo društveni konstrukt – ona mora imati logistiku. Mora imati one koji će podržati, pogurati, stati iza. Brendove koji znaju da marketing nije samo prodaja, nego platforma za razgovor. I zato ovaj članak nije samo zahvala – ovo je spotlight za sve one koji su prepoznali važnost tišine koju treba prekinuti. Hvala vam!

Izvor naslovne fotografije: Mamager

#(NE) ŽELIM ZNATI #TABUI #PANEL #IZLOŽBA #MAMAGER

Preporučeni sadržaj