MENU

Strategija pod suncobranom: Kako iskoristiti Q3 bez izgaranja

Autor: Dalia Žmegač-Kunić Objavljeno: 10. lipnja 2025.

Kad temperature porastu, inbox utihne, a Instagram se pretvori u more šešira, koktela i suncobrana, lako je pomisliti da je ljeto doba za stanku. No što ako ti kažemo da je upravo Q3 idealan trenutak za strateški iskorak?

Autor: Dalia Žmegač-Kunić Objavljeno: 10. lipnja 2025.

Ako se i vi svake godine iznova pitate je li lipanj početak nove poslovne etape ili tiho predvečerje prije digitalnog odmora, ovo je članak za vas.  

U teoriji, Q3 (treći kvartal godine) trebao bi biti vrijeme kad hvatamo zalet prema jakom finalu. U praksi je ljeto kao soft focus filter na poslovnim ciljevima: sve je malo mutnije, sporije, ali i nekako iskrenije.

I tu nastaje ta poznata dilema suvremenog radnog čovjeka

Je li ljeto vrijeme za povlačenje iz digitalnog ringa ili idealna prilika da preispitamo, redefiniramo i postavimo temelje za ono što slijedi?

Izvor: Pexels

Planiranje Q3: Je li ljeto vrijeme za pauzu ili za strategiju?

Nemoj nas krivo shvatiti – mi itekako volimo spavanje bez alarma, čitanje opuštajućih knjiga i popodnevna kupanja jednako kao i ti. No, Q3 (srpanj, kolovoz, rujan) često je najpodcjenjeniji kvartal godine. Ljeto dođe i svi nekako usporimo. I u redu, to ne mora nužno biti loše. Usporavanje je korisno kad znaš kako ga koristiti.

No, umjesto da potpuno staneš, razmisli o tome da ikoristiš ljeto za:

Zapitaj se gdje je tvoj brend sada? Gdje želiš da bude na jesen? Što možeš napraviti u sljedećih 60 dana da si olakšaš nadolazeće razdoblje, a da te ne izbaci iz ljetnog balansa?

Izvor: Pexels

Što pametni biznisi rade tijekom ljeta?

Ako si roditelj, znaš da ljeto nije nužno “odmor”, već "operacija preživljavanja bez rasporeda". Upravo zato je pametno delegirati, automatizirati i pojednostaviti što više. To može značiti da ti petkom pišeš newslettere unaprijed, a vikendom offline testiraš sadržaj sa stvarnim ljudima (čitaj: vlastitom djecom ili partnerom).

Izvor: Pexels

Ljeto kao poslovni eksperiment

Zamisli Q3 kao soft launch vlastite strategije – period testiranja novih ideja bez pritiska. Nemaš još sve odgovore? Super. Imaš prostor da ih potražiš.

Ljeto ti daje ono što ostatak godine rijetko pruža: tišinu, prostor, perspektivu. Iskoristi to.

Možda nećeš promijeniti svijet ovog ljeta, ali bi mogla promijeniti kako ga doživljavaš. I to je, iskreno, najbolji eksperiment koji vrijedi provesti.

Izvor: Pexels

Ne, ne moraš odraditi Q3 kao korporativni maratonac, ali nemoj ga ni prokockati jer "svi drugi ne rade". Kombiniraj sunce i sustav, inspiraciju i introspektivu, kavu na terasi i konkretan pregled ciljeva.

Jer kad Q4 počne juriti brzinom godišnjeg obračuna, bit ćeš zahvalna što si ljeto iskoristila na pametan način – bez izgaranja, ali s jasnom vizijom.

Izvor naslovne fotografije: Pexels

#Q3 #BUSINESS #POSLOVANJE #POSLOVNA STRATEGIJA #PLANIRANJE #LJETO

Preporučeni sadržaj