MENU

Pitali smo komunikacijsku struku: Mit, laž ili brutalna istina? Pogodite što su izabrali i zašto

Autor: Mamager Objavljeno: 14. travnja 2025.

Na warm-up eventu Dana komunikacija pod nazivom "Agencije, mediji i brendovi: mitovi, laži i brutalne istine", General Mamager je iskoristila priliku za mini intervjue sa stručnjacima iz marketinga i medija.

Autor: Mamager Objavljeno: 14. travnja 2025.

Radi li Ilija Brajković išta po cijele dane i jede li se svaki dan janjetina? Je li zaista mit da su pripadnici generacije Z ljenčine te što o tome misli Bruketa i zašto. Ako zaista nisu ljenčine, zašto nije nikoga preporučio? Postoji li uopće osoba koju nekome možemo preporučiti?

Koga ili čega će Dunja dovesti 2026. godine na Dane komunikacija i može li nadmašiti program sljedeće godine s obzirom na to „što“ dolazi ove godine? 

O tome može li se kreativnost vježbati dala nam je misliti Nada Kaurin Knežević, a koliko je glamurozan posao na televiziji saznali smo od Ivane Galić Bakse

I na kraju, brutalna istina od Damira Ciglara.

Izvor: Marketing Meet Up

Može li industrija preživjeti bez mitova?

Mitovi su, nažalost, rijetko bezopasni. Laži još manje, a zato je brutalna istina toliko rijetka da mi u Mamageru nismo sigurni postoji li uopće i kome uopće vjerovati bez papira. 

Pogledajte što su naši sugovornici izabrali.

View this post on Instagram

A post shared by Mamager (@mamager.hr)

Sudionici panela progovorili bez filtera

Panel je vodila Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija, a ujedno i izvršna direktorica HURA-e i IAB Croatia, koja je uz niz provokativnih pitanja potaknula sudionike panela da komentiraju najčešće zablude (ili stvarnosti) koje prate komunikacijsku industriju. 

Izvor: Marketing Meet Up

Sugovornici su bili stručnjaci komunikacijske industrije, a među njima i članovi DK Organizacijskog odbora Davor Bruketa (kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey) te Damir Ciglar (direktor, Imago Ogilvy) uz Ivanu Galić Baksu (direktorica PR-a, marketinga i korporativnih komunikacija, Nova TV te direktorica marketinga i komunikacija, United Media) i Zvonimira Sekija (direktor marketinga, Franck).

Izvor: Marketing Meet Up

Ovaj all-star sastav, na panelu je komentirao provokativni niz izjava koje otvaraju pitanja o autentičnosti brendova, odnosu agencija i klijenata, ega u industriji, ulozi nagrada, odnosu PR-a i novinarstva, kao i brojnim drugim aktualnim temama.

Izvor: Marketing Meet Up

Mitovi oblikuju način na koji biramo zaposlenike, kako surađujemo, što cijenimo i koga diskriminiramo – i zato ih želimo razotkriti. Ono što nismo razotkrili na ovom panelu (ili video intervjuu), očekujemo da ćemo razotkriti na Danima Komunikacija.

Izvor naslovne fotografije: Marketing Meet Up

#VOX POPULI #MITOVI #ISTINE #LAŽI #KARIJERA #BUSINESS #POSLOVANJE

Preporučeni sadržaj