Radi li Ilija Brajković išta po cijele dane i jede li se svaki dan janjetina? Je li zaista mit da su pripadnici generacije Z ljenčine te što o tome misli Bruketa i zašto. Ako zaista nisu ljenčine, zašto nije nikoga preporučio? Postoji li uopće osoba koju nekome možemo preporučiti?
Koga ili čega će Dunja dovesti 2026. godine na Dane komunikacija i može li nadmašiti program sljedeće godine s obzirom na to „što“ dolazi ove godine?
O tome može li se kreativnost vježbati dala nam je misliti Nada Kaurin Knežević, a koliko je glamurozan posao na televiziji saznali smo od Ivane Galić Bakse.
I na kraju, brutalna istina od Damira Ciglara.

Može li industrija preživjeti bez mitova?
Mitovi su, nažalost, rijetko bezopasni. Laži još manje, a zato je brutalna istina toliko rijetka da mi u Mamageru nismo sigurni postoji li uopće i kome uopće vjerovati bez papira.
Pogledajte što su naši sugovornici izabrali.
Sudionici panela progovorili bez filtera
Panel je vodila Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija, a ujedno i izvršna direktorica HURA-e i IAB Croatia, koja je uz niz provokativnih pitanja potaknula sudionike panela da komentiraju najčešće zablude (ili stvarnosti) koje prate komunikacijsku industriju.

Sugovornici su bili stručnjaci komunikacijske industrije, a među njima i članovi DK Organizacijskog odbora Davor Bruketa (kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey) te Damir Ciglar (direktor, Imago Ogilvy) uz Ivanu Galić Baksu (direktorica PR-a, marketinga i korporativnih komunikacija, Nova TV te direktorica marketinga i komunikacija, United Media) i Zvonimira Sekija (direktor marketinga, Franck).

Ovaj all-star sastav, na panelu je komentirao provokativni niz izjava koje otvaraju pitanja o autentičnosti brendova, odnosu agencija i klijenata, ega u industriji, ulozi nagrada, odnosu PR-a i novinarstva, kao i brojnim drugim aktualnim temama.


Mitovi oblikuju način na koji biramo zaposlenike, kako surađujemo, što cijenimo i koga diskriminiramo – i zato ih želimo razotkriti. Ono što nismo razotkrili na ovom panelu (ili video intervjuu), očekujemo da ćemo razotkriti na Danima Komunikacija.
Izvor naslovne fotografije: Marketing Meet Up