Ako vam izraz AdEx još uvijek zvuči kao nešto što se događa u svemiru ili u laboratoriju startupa iz Silicijske doline, vrijeme je da se upišete u “digitalnu stvarnost”.
Jer u digitalnom ekosustavu u kojem svatko (od craft pivovare do velikog brenda deterdženta) juri pažnju korisnika s istim entuzijazmom s kojim se nekoć kupovalo oglase na radiju, razumjeti koliko, kako i gdje se ulaže u online oglašavanje – danas je jednako važno kao i znati koliko soli ide u obrok koji kuhamo.

Travanj donosi novo izdanje IAB Discoveryja, edukativnog serijala u organizaciji IAB-a Croatia koji predstavlja važan korak prema sustavnom razvoju digitala u Hrvatskoj.
Svaki mjesec nova tema, svaki mjesec konkretna rješenja i uvidi, svaki mjesec korak naprijed u razvoju domaćeg digitalnog tržišta, a ovog puta fokus je na jednom od najvažnijih aspekata digitalnog tržišta – online media AdExu, odnosno procjeni hrvatske investicije u online oglašavanje u 2024.

Kako se razvija hrvatsko online oglašivačko tržište, koje su kategorije zabilježile rast te koji nas trendovi očekuju u godini pred nama – samo su neka od pitanja na koja će odgovoriti Behind the Numbers: IAB Croatia Online Media AdEx 2024, koji će se održati 23. travnja u 16 sati u zagrebačkoj Uraniji.
Niz sadržaja i aktivnosti predvodit će članovi radne skupine za IAB Croatia online media AdEx: Vjekoslav Srednoselec (dentsu Croatia), Saša Milinović (OMD), Boris Zatezalo (Aleph), Marijan Mihić (Advans Adria), Matej Sever (Ipsos).
Na ovom će ekskluzivnom događanju biti predstavljeni već objavljeni najnoviji podaci iz online media AdExa za 2024. godinu, uz analize i uvide ključne za sve dionike digitalnog tržišta – oglašivače, agencije i medije. Sudionike očekuje nekoliko kratkih segmenata koji će završiti ugodnim opuštenim druženjem:
- događanje će otvoriti Vjekoslav Srednoselec prezentacijom Zooming Out: Online Media AdEx in the European Context
- podatke će predstaviti članovi radne skupine za Online Media AdEx: Vjekoslav Srednoselec (dentsu), Saša Milinović (OMD), Boris Zatezalo (Aleph), Marijan Mihić (Advans Adria) i Matej Sever (Ipsos) predstavit će uvide iz izvještaja IAB Online Media AdEx 2024 Report Unveiled
- Vjekoslav Srednoselec nastavit će s temom The Verdict: Did We Get It Right?
- Boris Zatezalo (Aleph) održat će predavanje How TikTok Is Changing the Game in Croatia
- službeni dio događanja zatvorit će panel-diskusija Online Media AdEx Expert Breakdown s članovima radne skupine uz moderatoricu Barbaru Tolić Aušić (IAB Croatia) – što brojevi znače za budućnost industrije, uz mogućnost postavljanja pitanja panelistima
- a nakon programa sudionike očekuje opušteno druženje.
Broj je mjesta ograničen, a svoje mjesto možete rezervirati na poveznici.
Izvor naslovne fotografije: Pexels