MENU

Novi val digitalnog marketinga: Što nam otkrivaju brojke iz AdExa 2024?

Autor: Mamager Objavljeno: 17. travnja 2025.

IAB Croatia ponovno okuplja kremu iz sfere digitalnog oglašavanja. Predstavljanje najnovijih podataka o procjeni investicije u online oglašavanje za 2024. godinu otvara vrata u ono što se zapravo događa ispod površine domaće digitalne scene.

Autor: Mamager Objavljeno: 17. travnja 2025.

Ako vam izraz AdEx još uvijek zvuči kao nešto što se događa u svemiru ili u laboratoriju startupa iz Silicijske doline, vrijeme je da se upišete u “digitalnu stvarnost”. 

Jer u digitalnom ekosustavu u kojem svatko (od craft pivovare do velikog brenda deterdženta) juri pažnju korisnika s istim entuzijazmom s kojim se nekoć kupovalo oglase na radiju, razumjeti koliko, kako i gdje se ulaže u online oglašavanje – danas je jednako važno kao i znati koliko soli ide u obrok koji kuhamo.

Izvor: Pexels

Travanj donosi novo izdanje IAB Discoveryja, edukativnog serijala u organizaciji IAB-a Croatia koji predstavlja važan korak prema sustavnom razvoju digitala u Hrvatskoj. 

Svaki mjesec nova tema, svaki mjesec konkretna rješenja i uvidi, svaki mjesec korak naprijed u razvoju domaćeg digitalnog tržišta, a ovog puta fokus je na jednom od najvažnijih aspekata digitalnog tržišta – online media AdExu, odnosno procjeni hrvatske investicije u online oglašavanje u 2024.

Izvor: Pexels

Kako se razvija hrvatsko online oglašivačko tržište, koje su kategorije zabilježile rast te koji nas trendovi očekuju u godini pred nama – samo su neka od pitanja na koja će odgovoriti Behind the Numbers: IAB Croatia Online Media AdEx 2024, koji će se održati 23. travnja u 16 sati u zagrebačkoj Uraniji

Niz sadržaja i aktivnosti predvodit će članovi radne skupine za IAB Croatia online media AdEx: Vjekoslav Srednoselec (dentsu Croatia), Saša Milinović (OMD), Boris Zatezalo (Aleph), Marijan Mihić (Advans Adria), Matej Sever (Ipsos).

View this post on Instagram

A post shared by IAB Croatia (@iabcroatia)

Na ovom će ekskluzivnom događanju biti predstavljeni već objavljeni najnoviji podaci iz online media AdExa za 2024. godinu, uz analize i uvide ključne za sve dionike digitalnog tržišta – oglašivače, agencije i medije. Sudionike očekuje nekoliko kratkih segmenata koji će završiti ugodnim opuštenim druženjem:

View this post on Instagram

A post shared by IAB Croatia (@iabcroatia)

Broj je mjesta ograničen, a svoje mjesto možete rezervirati na poveznici.

Izvor naslovne fotografije: Pexels

#IAB CROATIA #BUSINESS #ONLINE OGLAŠAVANJE #ADEX 2024

Preporučeni sadržaj