Dok se industrija vraća u punu brzinu nakon ljetne stanke, IAB Croatia u rujnu stavlja reflektor na one koji svojim znanjem i iskustvom najviše doprinose razvoju struke – članove radnih skupina. Oni su ti koji neumorno rade na podizanju standarda, uvođenju inovacija i osiguravanju održivog rasta digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj.
Digital Hubs: 10 skupina koje pokreću promjene
Ovaj mjesec IAB Croatia na svojim kanalima predstavlja 10 radnih skupina i njihove projekte. Svaka od njih okuplja stručnjake koji oblikuju digitalnu budućnost Hrvatske:
Attention Hub
Fokus: važnost pažnje kao ključne metrike učinkovitosti oglašavanja.
Članovi: Anja Sedak Burčak (Wiener osiguranje), Kristijan Gregorić (Valicon), Marko Jambrešić (dentsu Southeast Europe), Mia Lasić (Addiko bank), Saša Milinović (OMD), Damjan Planinc (Teads), Matija Vučković (Eskimi).
(Self)regulation Hub
Fokus: razvoj i primjena samoregulacijskih okvira za odgovorno i transparentno oglašavanje.
Članovi: Kamilo Antolović (Algebra Bernays), Sandra Babić (Lider), Mario Fraculj (Algebra Bernays), Kristina Gotovac (Komunikacijski laboratorij), Dario Marčac (Crew), Nikola Vrdoljak (404).
AI Hub
Fokus: edukacija i primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu i komunikacijama.
Članovi: Kamilo Antolović (Algebra Bernays), Vice Božić (GoAds), Mario Frančešević (SeekandHit), Kristijan Gregorić (Valicon), Lucija Knežić (Peugeot/Citroen/DS Automobiles), Sanja Rodinis (Experience TEN), Vanja Šebek (Algebra Bernays), Duško Tubić (dentsu Southeast Europe).
Privacy & Data Protection Hub
Fokus: zaštita privatnosti i upravljanje podacima.
Članovi: Mario Frančešević (SeekandHit), Marko Jambrešić (dentsu Southeast Europe), Saša Milinović (OMD).
Organizacijski odbor MIXX Awards Croatia
Fokus: podizanje kvalitete i vidljivosti digitalne izvrsnosti kroz natjecanje.
Članovi: Dunja Ivana Ballon (HURA), Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Mario Frančešević (SeekandHit), Nebojša Grbačić (Cvoke), Đuro Korać (Nivas), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Saša Škorić (Lauris).
DOOH Hub
Fokus: razvoj digitalnog out-of-home oglašavanja.
Članovi: Irena Andučić Selthofer (Real grupa), Irena Petek (Studio Nexus), Luka Perović (Digital Park), Marko Poljak (AdLuux), Dean Udatny (Go2Digital).
Online Media AdEx Hub
Fokus: procjena ulaganja u online oglašavanje.
Članovi: Marijan Mihić (Advans Adria), Saša Milinović (OMD), Matej Sever (Ipsos), Vjekoslav Srednoselec (dentsu Southeast Europe), Boris Zatezalo (Aleph).
Research Hub
Fokus: istraživanja za bolje razumijevanje tržišta i donošenje učinkovitih odluka.
Članovi: Senka Brajović (Improve), Vida Cencič (Ipsos Hrvatska), Helena Erceg (Improve), Jelena Halić (AGB Nielsen Audience Measurement Croatia), Viktor Jonjić (AGB Nielsen Audience Measurement Croatia), Nika Mutić (Valicon), Matej Sever (Ipsos Hrvatska), Josip Tvrtković (Valicon Hrvatska).
Predictions & Trends Hub
Fokus: prepoznavanje i analiza trendova koji oblikuju budućnost industrije.
Članovi: Katarina Exle (Cvoke), Antonio Karlović (WPP Media), Marko Mikeš (Httpool), Vjekoslav Mikulić (Hypeware), Lara Stolnik (Selotejp).
Web3 Hub
Fokus: istraživanje potencijala web3 i blockchain tehnologija u marketingu i oglašavanju.
Članovi: Monika Majstorović (A1 Hrvatska), Magda Milas (Alice in Blockchains), Luka Sučić (Short Notice Productions), Nikola Škorić (Short Notice Productions), Morana Vukić Perak (Alice in Blockchains), Domagoj Vuković (Human).
Gdje saznati više?
Ako dosad niste pratili njihove aktivnosti, tijekom rujna na društvenim mrežama IAB-a Croatia (Facebook, Instagram, LinkedIn) moći ćete upoznati ljude koji stoje iza projekata i standarda struke. Više detalja o djelovanju radnih skupina dostupno je i na službenim stranicama IAB-a Croatia.
Izvor naslovne fotografije: IAB Croatia