Kino Studentskog centra u Zagrebu na jedan je dan postalo najuzbudljivije mjesto za sve koji dišu komunikacije. Prvo izdanje konferencije BrandNew, u organizaciji platforme Mediakit.hr, okupilo je
gotovo 500 sudionika, studenata, juniora i mladih profesionalaca iz svijeta marketinga, odnosa s javnošću, medija i produkcije, uz podršku istaknutih domaćih i inozemnih predavača.

Povodom Međunarodnog dana marketinga, BrandNew je ponudio više od edukacije: iskustvo koje inspirira, povezuje i otvara vrata industrije. Kroz predavanja, panele, Q&A sesije, publika je imala priliku učiti direktno od najboljih u atmosferi koja je spojila znanje, zabavu i stvaranje novih prilika.
“Željeli smo mladima dati priliku da iz prve ruke dožive industriju, osjete snagu zajedništva i naprave prve korake prema stvaranju vlastite profesionalne mreže ne samo među sobom, već i sa stručnjacima i
obrazovnim institucijama koje ih prate na tom putu. Vjerujem da smo u tome uspjeli,” izjavio je direktor konferencije Maroje Sabljić.
Cijeli događaj potvrdio je ideju da konferencija ne mora biti stroga ni formalna već mjesto na kojem se znanje i kontakti stječu prirodno, kroz iskustvo, suradnju i osjećaj pripadnosti jednoj novoj generaciji kreativaca.

Velika najava: vraća se Noć gutača reklama!
Organizatori su najavili sljedeći veliki projekt: povratak kultne manifestacije Noć gutača reklama, koja će se održati 17. listopada 2025. u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski ponovno okupljajući kreativce i
zaljubljenike u reklame ovoga puta na velikom platnu.
BrandNew je pokazao da Hrvatska ima itekako snažnu i talentiranu novu generaciju kreativaca, a ovo je, kako poručuju iz Mediakit.hr, tek početak.
Inspirativni govornici i panelisti
Justus Reid, globalni viralni storyteller, otvorio je konferenciju pričom o vlastitom “kulturološkom šoku” u predavanju Americanos, blue jeans and šljivovica te viralnom uspjehu na društvenim mrežama.

Karlo Gagulić (Playbox Production), Karlo Vorih i David Bakarić Mihaljević (VideoBox), kao i Bruno Mustić, producent popularne serije Sram, sudjelovali su na panelu “New Kids on the Block”, dijeleći svoja iskustva o prvim koracima, kreativnom proboju na scenu te izazovima i prilikama za mlade.
Phat Phillie (Filip Ivelja), pionir hip-hopa na ovim prostorima, u inspirativnom razgovoru Party Up govorio je o autentičnosti i dugogodišnjoj ljubavi prema glazbi. Sudionici konferencije mogli su čuti inspirativnu priču o globalnom uspjehu u glazbenoj industriji.
Alek El-Kazal, projektni direktor Ultra Europe festivala, predavanjem Levels to this game naglasio je važnost strateškog pozicioniranja te podijelio s publikom konferencije inspirativnu priču o tome kako se Split, zahvaljujući Ultra Europe festivalu, našao na svjetskoj karti velikih glazbenih destinacija.
Mia Kovačić, Ida Prester i Iva Radić kroz panel Welcome to the Moulin Rouge! razgovarale su o autentičnosti, vidljivosti i ženskoj snazi u medijima. Svojim iskustvima i iskrenošću poslale su snažnu poruku: autentičnost, ženska solidarnost i hrabrost da pogriješimo; najjači su alati za osobni rast i istinsku promjenu industrije.

Damir Ciglar i Fran Mubrin na panelu Here Come the Men in Black poveli su dinamičan razgovor o kreativnim kampanjama koje pomiču granice industrije. Sudionicima su pružili vrijedne savjete kako prepoznati i razviti vlastiti kreativni izraz i kako se njime istaknuti u moru komunikacijskih ideja.
Marko Matijević iz Srednja.hr na predavanju Teenage Dirtbag podijelio je kako je iz hobija stvorio relevantan medijski brend. Govorio je i o izazovima koje pred medije stavlja umjetna inteligencija, naglašavajući ozbiljnu prijeti poslovnim modelima medijskih redakcija.
Krešimir Šustić, strateg kampanje Baby Lasagne te ovogodišnjeg predstavnika Hrvatske na Eurosongu – Marka Bošnjaka, otkrio je kako je komunikacijski oblikovao jedan od najuspješnijih glazbenih narativa.

Mladi lavovi Ana Csik i Mate Šola, pobjednici natjecanja Young Lions Croatia, donijeli su na pozornicu BrandNew konferencije svježinu, kreativnost i neiscrpnu energiju nove generacije. Svojom inspirativnom pričom o uspjehu potaknuli su okupljene da vjeruju u vlastite ideje i poručili kako se predan rad, trud i ustrajnost uvijek isplate.
Karlo Krznarić (Crew) donio je konkretne uvide u svijet TikToka; kako privući pažnju, zadržati publiku i, najvažnije, potaknuti gledatelje na akciju. Kroz dinamično predavanje pokazao je su što stoji iza viralnog videa i kako kreativci mogu iskoristiti snagu kratkog formata za stvaranje stvarnih rezultata.
Gordan Turković i Violeta Colić vodili su stručnu raspravu u kojoj su otvorili aktualne teme i izazove s kojima se PR industrija danas suočava: od povjerenja i etike do brzine informacija i odgovornosti komunikatora. Njihov razgovor pružio je sudionicima dragocjen uvid u to kako se snalaziti u složenom komunikacijskom pejzažu 21. stoljeća.


Voditeljsku palicu konferencije Brand New s velikom su dozom šarma i humora preuzeli popularni zagrebački dvojac 2 Kitice – Igor Glodić i Nikša Modrić. Njihova dinamična energija i britki komentari dodatno su podigli atmosferu u Kinu SC, povezujući predavače i publiku kroz spontane dosjetke, toplo vođenje programa i iskreno oduševljenje komunikacijskom industrijom. Svojim prepoznatljivim stilom uspjeli su publici pružiti osjećaj zajedništva i učinili da se BrandNew ne doživi samo kao konferencija, već kao događaj koji se pamti.
Dan je zaključen večernjim koncertom popularnog mladog benda Kids From The Sky, koji je dodatno naglasio sinergiju glazbe, komunikacije i kreativnosti.
Brand New konferencija uspješno je ispunila svoju misiju povezivanja, edukacije i inspiracije mladih komunikatora, pružajući im priliku za učenje od iskusnih profesionalaca i međusobno umrežavanje.
Izvor naslovne fotografije: BrandNew